Så jävla värdelöst.

Nu ska ni få höra om vad som hände idag vilket faktiskt är en otroligt normal dag för Caroline Skogen Resoluth.

1. Jag vaknade jag av att A-M ringde och bad om hjälp
2. Jag låg kvar i sängen fast jag hade saker att göra
3. Jag startade datorn och loggade in/ut från msn i förhoppning om att synas
4. Inte många värda är inne på msn före klockan tolv en dag på ett lov
5. Jag går ner i XXXXL-pyjamas men gör inte frukost utan väntar
6. Sätter mig (i sängen = lägger mig) vid datorn igen, samma msn-drama som förut
7. Går och laddar en tvättmaskin
8. Ringer mamma och frågar vars tvättbollen är
9. Häller i tvättmedel i maskinen
10. Går därifrån
11. Ringer mamma för att fråga nåt jag vet - hon svarar inte
12. Frågar pappa som svarar det jag visste
13. Trycker på startknappen
14. Äter den bortglömda frukosten i min sov-tshirt
15. Pappas anställda kommer in - jag har knappt kläder på mig
16. Lägger mig vid fuck-msn men känner mig fortfarande lite ensam
17. Mamma kommer och påpekar att jag inte har klätt mig
18. Jag försöker påstå att jag har gjort nåt
19. Jag går till Nisse och A-M
20. Kör med fyrhjulingen mot oss och upp i skogen
21. Plockar en-ris
22. Fotar
23. Plockar en-ris
24. Kör mer än jag måste
25. Njuter av solen och offroad-körning
26. Dumpar fyrhjuling och ris hos A-M
27. Får köra lite biil hem trots att vi inte har tagit kurs med A-M
28. Kommer in genom dörren efter att ha varit ute typ 1,5h
29. Mamma undrar vad jag kommer ifrån och har inte märkt att jag var borta
30. Jag hänger upp tvätten
31. Jag orkar inte lägga jeansen i tvättmaskinen fast jag vet att jag måste
32. Jag sitter med musik och samma bajs-msn nere i kontoret

Sammanfattning av en normaldag: Nåt pluttelitet nyttigt arbete efter många om och men, skogstur, dator.
Haha måste vara rekord på mest värdelösa inlägg?

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Haha jag tycker de va roligt

2009-10-30 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0