Reunion gamla klassen 13:e december??

Hallu, ligger i elin med litet e PW's säng och känner mig lite tvungen att skriva ett inlägg, sjukt drygt faktiskt. Ikväll lyder planen partaj med klassen, förut var jag liite skeptiskt mest för att jag hade beslutsångest om vad jag ville göra av kvällen men nu känns det bra. Hittade typ trikådressar som var vita med svarta ränder så om Klaras lillebror vill arrestera mig med handfängsel så skulle outfiten vara perfekt. På festen igår så gjorde jag nog Amanda lite besviken eftersom jag istället för att göra mig ful, kalla mig ett troll och sen går på fest tar på mig den "lilla svarta". Jag är helt enkelt lite för feg men tänkte försöka gottgöra för mig ikväll, känns som att man har mindre att förlora på klassfesten än i Bygdsiljum OM det hade varit så att jag blev ful - vilket jag såklart inte kommer vara ikväll!

Om festen igår så var det helt ok, tyvärr lite lite folk men jag tycker bara det är skönt att få umgås med alla gamla vänner och träffa nya som känns.. ja jag vet inte men kanske lite mer lika mig. Låter det helt galet?
   Det bästa var typ seriöst när jag, bellan och Äm åkte en tur med Björn i bilen.. ELLER NÄ, det bästa var när jag fick höra att ROBIN läste min blogg. Hehe.
Summa sumarum så var det en bra kväll och det ska bli skönt att ta det lilla lugna ikväll. Just det, jag och elin måste ju börja göra klart våra dräkter snart också - klockan springer iväg.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0