Organisk kemi.

Det är inte bra när klassen sitter och räknar kemi (15min efter att vi har slutat) och läraren säger; nu går jag - hejdå. Klassen tittar upp och ingen rör sig ur fläcken, som fastklistrade i den härligt, underbara, HUMF, roliga labbens extrauppgifter.

Jag och Rebecka var åtminstonde duktiga nog att räkna klart allt, det kändes skönt. Nu ska jag strax börja på kemiläxan, nejnej det där var bara lektionens arbete. (Kanske ska nämna också att den lektionen vi satt över på inte var vilken som helst utan en som redan innan hade pågåt i över två timmar - makes sense?)

Och påtal om ingenting - varför ser alla som är med i top model så himla gamla ut, åsså är dom bara typ 18? Jag är väl också snart arton men jag är ju megaliten. Tror inte ens att jag vill bli stor, fast nu när jag tänker på det så skulle ju arton kunna vara en rätt okej ålder just nu, arton och tjugo är de nya hållplatserna!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Haha men då går du ju natur också, säger ju en del :P

2009-10-14 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0