Musikcafé på Brände skola.

Var på skolan i Brände och sjöng idag vilket inte alls var lika kul som jag hade förväntat mig, vet inte riktigt varför. Men dom andra var sjukt duktiga och det var jättekul att lyssna + att jag vann massa twix.

Nu är jag hos mormor och morfar och har precis ätit en av mina favoriter, typ makaroner, kykling och bacon i nå currysåsgrejs åsså in i ugnen. Mumma äre i alla fall och om jag kommer ihåg ska jag fråga om en matlåda (om det blir över nåt vill säga).

Tror inte jag orkar fara in till stan ikväll så det blir att ta en tidig buss in imorrn, helt ok eftersom jag kan skicka lite grejer med pappa på tisdag så jag slipper dra alla kläder till skolan.  Ja just ja! Ska kolla med mormor om den där spegeln och byrån också för tro mig när jag säger att jag behöver en spegel. Om ni tycker att jag ser konstig ut nån dag i skolan kan det bero på att jag bara ser ögonen ungefär i den lilla, lilla spegeln som jag har inne i lägenheten nu.

Ja just ja, det har regnat hela dagen också.

Pusshej :*

YES, mormor erbjöd mig en burk med mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0