Man har sina favoritplatser mitt i allt kaos.

Hej igen, sitter på skolan fortfarande och nu gör jag egentligen ingenting alls. Har haft Singit som vanligt på tisdagar kändes sådär och av någon anledning är det inte alls lika kul att sjunga längre. Jag fick hur som helst positiva kommentarer av Catarina så det är väl bara att suck it in antar jag.
   Musiklektionen på skolan däremot var roligare än vanligt, vi håller på att ändra låtar till andra genrer och sådär och våran grupp jobbade mycket mer än jag hade förväntat mig. Mycket duktiga!

Det jag skulle berätta lite i smyg var att jag hittade ett mysigt krypin där jag sitter nu, kan dock inte avslöja vilket krypin det är för jag behöver det lite för mig själv. Om ni är bra på väderstreck så kan en ledtråd om vars det ligger vara att det lyser massa härlig, varm eftermiddagssol precis i ansiktet på mig. Dessutom är rummet rätt litet med några vadderade tygstolar så det blir härligt varmt och skönt. Nästa gång jag ska göra läxa kommer jag lätt att sitta här, imorrn kanske, vem vet? Hade jag haft psykologin här och inte hemma hade jag nog jobbat med den men nu bestämde jag mig för att gå hem och inte orka träna ikväll (heller). Åh jag måste verkligen ta tag i det där.

"Låg energinivå" = Time to go.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0