Kemi kl 12.20.

Jag har sovmorgon och självklart kan jag inte sova, kanske dumt att jag önskade att jag skulle vakna självmant men mina önskningar brukar inte direkt slå in. Varför är det så att man känner sig trött och vill sova men det går inte? Kroppen jobbar emot mig som sagt.

Men i alla fall, innan jag går till skolan (tio över tolv) så måste jag göra lunch vilket jag tycker är rätt drygt om jag ska va ärlig. Blir väl makaroner och köttbullar eller nåt sånt påhittigt, måste ju förresten berätta hur duktig jag var igår. Innan min kropp började dampa så hann jag diska och laga middag, leverbiff och potatis med mormors lingonsylt! Asså förlåt jag vet att leverbiff låter som det låter, men det ÄR gott. Man mosar ihop allt med mycket sylt åssa bah; Mumma!

Såg på vädret för ett tag sen också, det ska bli NOLL grader inatt, skare ändå vara så kallt då får väl vintern komma för i helsicke, annars fåre va. Justja, mamma fyller år efter helgen också, borde man kanske köpa nåt?

Jag har en såndär konstig känsla gällande pengar just nu, jag tror aldrg att jag har varit så här rik men samtidigt har jag aldrig känt mig mer fattig än nu. Måste typ köpa en kamera eller nåt så jag blir av med lite på nåt nyttigt. Är faktiskt sugen på en systemkamera, fotograferingen blir så himla mycket roligare då plus att jag vill gå nån fotokurs på skolan nästa år.

Hoppas att det blir en bra dag!
Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: annasara

svar: hehe, jo jag var med honom (A)

2009-10-01 @ 10:05:56
URL: http://narlivetlekermest.blogg.se/
Postat av: Lana

Snygg design Carro! :)

2009-10-01 @ 11:37:58
URL: http://labran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0