Jag skolkar skolan och skolan skolkar mig.

Jag sitter hemma nu vilket iofs är väldigt skönt men vissa faktorer gör mig orolig:
1.
Egil har läst mitt mail men inte svarat eller ens gett en liten kommentar.
2. När jag loggar in till fronter har jag bara tillgång till fyra rum och såklart varken till psykologi eller samhälls, de som jag behöver. (TILLÄGG; jag såg fel, det var tre rum....)
3. Hur ska jag kunna gör det jag ska när min dator snålar in på informationen.
4. Nu måste jag ta reda på fakta om knögen istället.

Hoppas att ni har det lite bättre och förresten så har jag ju bytt header också - vad tycks om den nya designen?

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: ronja

Den nya headern blev awesome! :) <3

2009-10-09 @ 13:11:09
URL: http://ronjalassander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0