Jag hjärtar midgårds nya datatekniker.

Först vill jag bara säga att datorer verkar hata mig i största allmänhet, det är också anledningen till att jag varken har kunnat checka era (förhoppningsvis) nyfikna frågor och roliga kommentarer. (Sanna läs noga nu för det här är kanske din förtjänst). Min dator brann ju i, eh tisdags måste det ha varit, asså något i den brann så det knastrade och rök litegrann. Tillräckligt för att få mig att fatta att det var ganska kört. Som tur är så har man ju datateknikerna (love) efter en timma hade jag en ny dator med allt som på den gamla - in i minsta detalj.
Nu kommer haken, igår ville inte heller min "nya" dator fungera plus att den är seg som ett as. På nåt sätt har jag lyckats fylla två tredjedelar av minnet och jag fattar inte vad den vill. Datateknikerna fixade ju såklart det här med och nu sitter jag är med den dumma, dumma skapelsen.
Jag lär väl få ångra mina ord när den blir sårad och stänger av sig igen. Eftersom jag inte planerar att dyka upp på skolan imorrn så måste jag ju klara mig utan datateknikerna i hela tre dagar. O gusse lov, låt det gå bra.

Nu måste jag ju hitta nåt mer att säga eftersom jag började så dumt, så det andra får väl bli att SAIK leder med 2-4 när det är tio sekunder kvar av matchen.

Pusshej, I'll be back :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0