I got soul but I'm not a soldier (NIKE-reklam).

Hejsan, min mamma som inte är ett big fan of håltagningen klagade på att jag "spände den" - hennes ord. Låter ungefär som när man är stolt över sina muskler eller nåt och jag blev irriterad, det blev i alla fall orsaken till att ni fick en cam bild tagen på två sekunder. Jag hade nämligen tagit x många egobilder men (!) jag har ju lite svårt att hålla tungan i munnen därför blev det suddigt och bra, se det som old school eller nåt.

Idag står tvättning och enbärsrisplockning högst på listan, jippie joe jippie jay säger jag bara. Nä men tvättningen måste bli av, är ju faktiskt mina kläder och de luktar lite hmf sådär. Plockningen on the other hand var AnneMaries förslag, hon ringde och sa att hon var lite crippled så då får man ställa upp. Blir nog skönt att komma ut en stund och dessutom får jag ha med mig en balta-sax/-tång/-avklippare och icke att förglömma - fyrhjulingen.

Jag hjärtar brum brum på fyra hjul
.. och två
.. och sex!

Nu har ni fått lite inside och onödig information, om en stund ska jag äta frukost också. Kablaam! Kände ni hur den meningen bara gjorde hela det här inlägget såå mycket bättre?

Men en till sak också, kommentera mera, det har börjat slappas av nu? Jag gillar kommentarer, du gillar kommentarer, ALLA gillar kommentarer so just do it.

Checka också elin med litet e PW's blogg, hon är ny i cyberspace (A)
Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Sanna

mer egobilderp å håret

2009-10-28 @ 19:13:47
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0