How to save a life - back on track.

Var ute kanske en timma med musik i öronen och kastade boll, "spelade basket". Det var faktiskt väldigt skönt och roligt även om jag inte var någon världsmästare direkt. Annars har jag inte gjort så mycket, tänkte se Linas kvällsbok nu ska bara besluta om lillebror 10 år borde se den eller inte.
   Helst skulle jag bara stänga in mig i ett rum och se själv men det lär ju inte hända, vars man än går följer hans trummande och dunkande i marken. Ja, ja visst är det kul om/att han blir bra på trummor men det finns en gräns. Nu har det gått över gränsen till drygt - tur att han slutar när man säger till.

Planen för ikväll skulle kunna vara biomaraton i robban men jag har inte riktigt bestämt mig, skulle vara askul att träffa Sandra och Elin Ovesson där. Ska klippa mig imorrn så jag får snacka med päron och Äm hur det blir, måste ju liksom ha skjuts hem och annat jobbig när det inte finns nån buss och är tre mil.

Nä, först toan sen Linas, nu har jag bestämt mig!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Akta dig för att klippa dig, det är farligt...

2009-10-26 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0