Grattis mamma på gud vet hur många års-dagen!

Först måste jag säga grattis till min mamma mest för att pappa kom ihåg det inte och INTE jag imorrse. Sen blev det ju så bråttom och innan jag hade funderat klart på om det inte faktiskt är bussen halvägs ut på e4an som jag borde åka med visste jag att kramen fick vänta. Stackars mamma, inte ens en kram på sin födelsedag men som sagt; hon fick ju en puss av pappa. Vi ska i alla fall käka tårta på fredag så ni kan ju säga till om ni vill hänga med hem till skogen då. Hehe. 
 
Eftersom det här är min blogg så måste jag ta mig modet till att skryta lite också för jag och Helena KILLED IT vid fussball-bordet idag. Jag älskar när det går så bra och man inte ens för en liten sekund kan förneka hur kul spelet är.

Nu blire HK på tvn och twix i magen.
Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Men hallå, din mamma fyller ju år den sjätte ju! Eller?

2009-10-05 @ 19:35:49
Postat av: ronja

ja eller hur! :D

Du måste lägga in fler klipp där du sjunger! Verkligen sjukt kul att lyssna på :)

2009-10-05 @ 20:30:16
URL: http://ronjalassander.blogg.se/
Postat av: ronja

ja eller hur! :D

Du måste lägga in fler klipp där du sjunger! Verkligen sjukt kul att lyssna på :)

2009-10-05 @ 20:30:19
URL: http://ronjalassander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0