Fussball-besvikelsen vägs upp av moppekörning?

Hejsan, ligger i sängen och tänker på.. nu när jag tänker efter så tänker jag nog inte på så mycket alls. Blev däremot nyfiken på Anna-Karins kommentar (förra inlägget) där hon skrev att det var farligt att klippa sig.

Betyder det att du inte blev nöjd gumman?

Annars har jag väl inget att tänka på förutom att hålla huvet högt och gurgla med saltvatten + att jag måste moppa till klippningen om en halvtimma (1,3 mil kanske).

Förresten så var det trevligt i robban där jag bland andra träffade/ hängde med Amanda, Frida, Sandra och Elin O. Dock fick vi från Ar2N känna på besvikelsen när vi inte fick ta fram fussballbordet, haha asså jag menar äkta besvikelse - ni skulle ha sett våra ansikten.

Nu är jag hungrig, hungrig, jättehungrig och ska/ måste gå ner och äta.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0