Första inlägget på fyllan tror jag nästan (även om jag aldrig skulle säga att jag är det).

Hejsan hoppsan! Har haft en helt okej (läs pretty damn awesome) kväll på typ byastugan i granån. Det var avslutning för dam- och herrlaget och trots att jag inte tog med några alkoholhaltiga drycker blev det inte nyktert. Personligen är jag fortfarande absolut inte i nyktert tillstånd så läs detta med en nypa salt. Hur som haver så var det sjukt trevligt att träffa gamla klasskamrater igen och vi bestämde att klassträff på lucia skulle ÄGA. Så alla 92or från Ånäset-hållet, säg till om ni är på!?

Nu ska jag snacka lite socialt med folk och försöka återfå kontrollen över mina fingrar. See yah!
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: elin

Haha! Jag sa ju att det skulle bli så, eller hur? Men jag måste erkänna att jag är stolt över dina tangentbords-användnings-egenskaper fastän du inte är nykter. Starkt jobbat!

2009-10-18 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0