You are my wonderwall.

Du vet nog inte om det och jag kan inte ändra på det, det är bortom min makt och jag förstår inte varför det blev så heller - You are the one that saves me, det verkar bara vara så och det har inte ändrats än. Det här räcker gott och väl hur långt som helst, du räddar ju mig.




Och people där ute, ta aldrig en musikvideo/låt ordagrant, ibland är det bara några ord som råkar klicka. Jag vet inte ens vad den här låten ska betyda, bara vad den plockar fram hos mig.

Pusshej :*

 


Kommentarer
Postat av: elin.

SV:

Då måste du länka dig själv! Här är det enkelhelt som gäller, är det inte lätt som orkar jag inte :D eller så får du kolla min blogg oftare (a)

2009-11-07 @ 23:41:22
URL: http://elkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0