Vi ser det snöar och faktiskt är vitt på marken.

Första riktiga snön verkar falla ute nu och den första snöbollen är gjord, dessutom hade jag och Frida ett mini-snöbollskrig (en boll på varandras rygg) så nu kan man säga att första snöbollskriget också är gjort!

Jag har många känslor om det här, t.ex. är det väldigt mysigt, man blir sugen på slalom, jag hade fruktansvärt kalla händer, var dock svettig på resten av kroppen på grund av alla kläder plus rörelse, det är alltså mest yttre känslor - i själen känns det toppen. Så länge det inte är regn känns det mesta helt okej, inte så jättestora krav tycker jag.

En lektion imorrn - GÖDANS!

Pusshej :*


Två min senare: Jag glömde ju säga att mina händer luktar jättegott (jag hade faktiskt inte luktat) men jag tycker att dom alltid gör det när man har haft vantar. Så trots att dom odugliga vantarna var för små och alldeles jättekalla så fick jag åtminstonde godluktande händer!

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0