Två lektioner imorrn och goe sovmorgonen - me like.

OOII!

En fråga
till alla bloggkunnande människor därute (ni kan se det som en dagens fråga och inte som att jag är okunnig please): Måste man ha bloglovin för att se hur många som checkar min blogg därifrån? Eller visst kan man kolla det på nåt sätt i alla fall?

Nu borde jag gå på toa och sova sen, har varit på marievalley hela kvällen, kanske mest för att slippa göra kemi men det betyder ju att den är kvar till imorgon. Så det blir bara en "kort" sovmorgon till klockan tio för mig - STACKARS SATE tänker ni nu va?

En onödig fakta som resulterat i ett blött tangentbord: Min mun älskar att spruta vätska från under tungan - om ni ser fläckar (vatten) i någon av mina skolböcker betyder det att jag gäspade när jag läste, tänk att det ska finnas bevis för allt möjligt som man gör. (Det är inte att det blir lite blött i munnen utan mer som en fontän som faktiskt blöter ner!)

Blä, enter var blöt.
Tack än en gång för bloggkommentarer - ni är så himla gulliga.

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: klara

nej du behöver inte vara medlem, du kan bara söka på din blogg och då får du redan på hur många som följer den :)

2009-11-05 @ 07:34:46
URL: http://lkara.blogg.se/
Postat av: Sanna

DEAL!

2009-11-05 @ 18:15:30
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Caroline: Hahhaa, jag tänkte inte ens på att det skulle verka så ! Ville bara ha något att skriva så då lev det såhär. I ain't the type of blogger som vill ha komplimanger, och om jag ville ha det så skulle jag be om det rakt ut ;)

2009-11-05 @ 18:30:23
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0