Röst-uppdatering igen.

Jag kan bara prata tydligt när jag viskar och ändå inte högre än en starkare viskning när jag försöker prata normalt. Det går ju bra när jag är själv och att vara tyst är inte så himla jobbigt förutom när man vill något; kemilektion - du förstår inte - du kan inte göra något åt det. Tack säger jag bara och tagga kemi och samhällslektion imorrn, en där man omöjligt fattar allt och en som går ut på att man ska prata. Det kommer bli en spännande morgondag och ja förresten, ni som möjligen tänkte att det var skönt att jag åtminstonde kan kommunicera med viskningar forget it. Om jag inte vill utsätta mig för en permanent skada på stämbanden eller möjligen att vara stum i veckor så är viskningar, harklingar och onödig hosta typ det sämsta som finns.

Life is good, life is wonderful - Nja.

Om vi bortser från hela jag-har-ingen-röst-incidenten så verkar livet faktiskt ganska bra för tillfället. Har ju fått hänga med Frida i några dagar, trots lite sömn så går liksom allt så mycket lättare när man får göra nåt helt annat på kvällarna. Tummen upp för umgänge säger jag bara - den trenden ska fortsättas!
   NU kom jag på att vi borde ha sett a-ekonomi till sammen imorrn men, jag kan ju ändå inte redovisa mina frågor och svåra ord utan röst. Sitter nu och väger mellan sista tio minuterna på oth eller aktuellt - vad skulle du ha valt?

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Annika

Sv: Njaa, dom har informationskvällar på måndagar kl 16 där man får veta hur det hela går till. Annars ära bara att gå dit och prata med deras kontorist. Jaa, det blev centrala :P

2009-11-13 @ 18:21:24
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0