Min röst tar nya toner.

Hejhej, kom på att jag inte skrev igår och hur sjukt fjantigt det än låter så kändes det som första gången på länge som jag inte uppdaterade på en hel dag. Detta medförde också en slags torka så jag hade faktiskt egentligen ingen vidare lust att skriva idag heller, men då kom jag på att jag skulle kunna berätta om min röst.

Jag gick in på samhällslektionen idag fullt normal (så normal jag kan bli) men på slutet hände det något, jag höll på att prata med Carro när min röst typ försvann ju längre in i meningen jag kom. Eftersom det ändå kan vara lite kul att vara hes så blev jag tyst och lät bli att harkla, pratade lite till men ville typ inte "förstöra". Till slut har jag inget val än att harkla och gissa vad som händer? INGENTING, jag fortsätter att hosta men rösten är där den är. Så nu så fort jag tar i lite eller höjer tonen på någon bokstav så flyger rösten iväg till nya höjder. Det är knappt kul längre, jag kan inte ens kontrollera det! Hostar och harklar och allt sånt men rösten verkar vilja vara i sitt nya läge. Roligast är när man har varit tyst en stund och typ hejjar på tjejen i kassan. Hon borde ju ha trott att jag var dum i huvet när värsta målbrottsstämman säger heeEEJsaaAn. Det är inte lätt.

NU ska jag chilla med Frida, precis som igår faktiskt.
Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0