Leva livet, nu ska jag leva livet.

Klockan börjar bli mycket va? Jo jag vet, men för det första så är jag typ inte trött (inte så trött som jag borde va i alla fall) och för det andra så finns det ju roligare saker än att sova här i livet!

Åkte med A-M från stan och hon kom lite senare än planerat så jag hann faktiskt diska, plocka undan och dammsuga vilket var väl behövligt kan jag lova. Väl hemma åt jag halvtaskig middag bestående av en halv kycklingrulle, sallad, risgrynsgröt och golimpa med kaviar + efterätt: bananer stekta i råsocker och glass - det blir en komplett trerätters middag va?

Sen har vi bara chillat framför tv:n med idol och lirat gärnet på singstar, lite roande när man har tre individer som är hesare än den andra och en fjärde som helt enkelt inte klarar av att förlora. Kan väl gissa att det lät lite SÅDÄR om vi säger så. Men det var kul åtminstonde och mycket sång plus en långt gången klocka gör att det känns av i min hals.

Imorgon ska mamma till lilla staden Skellefteå och kolla på möbler, pappa och lillbror har hockey och jag hoppas innerligt att den sovande varelsen i soffan kommer skona mig från väckning imorrn. Jag förstår inte riktigt varför men av någon anledning är det där pappsen verkar sova nu, bra för diverse rygg- och sömnproblem I guess.

Stycket här ovan borde betyda en chill dag för mig där jag bara kan sova sova sova men jag tvivlar, jag tvivlar stark och jag känner min familj. Dessutom ska det städas hela helgen lång, eller inte städas men plockas undan för någon annan ska visst städa åt oss vilket jag tycker låter ganska awesome.

Jag återkommer lite senare på dagen! (Jag hade nästan kunnat lura någon att jag inte alls inte har gått isäng utan redan vaknat istället, hade ni trott på mig om jag hade skrivit det?)

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: elinn:)

bra:)

vi ses vell på jul:)?

2009-11-21 @ 11:36:42
URL: http://amandaelinvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0