Lagat frukost, bakat, lagat lunch, lagat middag.

Av någon konstig anledning så var det jag fick fixa familjens middag också, om ni har läst inlägget under så kanske ni förstår att jag nästan var nervös. Resultatet blev tack och lov god, ätbar tacos och kakorna var egentligen inte heller så farliga bara lite skumma. Känns som att jag har stått i köket hela dagen, kanske bor det en liten hemmafru där inne någonstans.

Ni vet B&J's med smak av cookie dough? Så smakade degen till kakorna som blev misslyckade så jag skulle ju kunna sikta på att göra glass istället för att faktiskt baka ut dom.

Nu ska jag komma på nåt sätt att roa mig medans resten av familjen, läs hockeynördarna, vill se en match där inte ens AIK spelar. Dessutom verkar jag bli själv att se robinson på fyran ikväll, vi känner ju en kille som är med! Det är nästan lite coolt, dock ocoolt att de andra familjemedlemmarna är mer intresserade av hockey. Ikväll blir det än chill kväll, ännu chillare än igår och framförallt med tidigare sänggångg.

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: elinn:)

jo;)

men jag gissar att hela familjen min följer med;)

2009-11-21 @ 16:51:45
URL: http://amandaelinvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0