La photocabine.

Så snygg och tillfixad har ni väl aldrig sett mig?

 

Förresten så hittade jag ett gammalt blogginlägg från oktober ifjol där jag förklarade att jag inte var intresserad av han det sättet fast jag visste att jag pratade om honom hela tiden. Nu känner jag mig precis likadan som då, det är verkligen inget jag kan göra åt och jag tror fortfarande inte att jag är intresserad. En del av mig vill inte att det ska bli så heller - allt kan bli så komplicerat om saker och ting förändras, nu är det ändå relativt bra som det är. Oh my god (elin) ser ni/du vad som håller på att hända? Jag, Ida Caroline Resoluth, kanske har en hemlig person after all.. och det är tyvärr inget jag ser som positivt. Önskar bara att jag visste vad jag ville och agerade därefter men som jag sa till nån; ibland tror jag att andra känner mig bättre än jag känner mig själv. Nu fick nåt djupare än vanligt som ni kan suga på över helgen, ha en bra kväll!

 

 

 

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: klara

du är rolig du carro :P

2009-11-06 @ 23:32:42
Postat av: elin.

SNOR DU MITT KONCEPT!? fast.. det är ju inge roligt om man inte vet vem det är! Tell me on MSN, k thx.

2009-11-07 @ 00:46:47
URL: http://elkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0