Jul, jul, snart är det jul.

Sista november idag och julen kommer närmare och närmare, det är nästan läskigt. Jag har inhandlat min första julklapp - vispar till lillebror, nog för att han gillar att baka men jag hoppas att han ska använda dom till trummorna. Dessutom taggar jag julkalendern imorgonbitti, jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att den inte suger lika mycket som förra året men det är väl bara att vänta och se.

Stannade lite halvt frivilligt på psykologin idag, våran lärare är så himla skön. Praktikanten var hemma för vård av sjuk katt (KATTastroof!) och våran lärare kunde inte göra nåt, vi frågar vad vi ska göra och hon bah; jag vet inte, vi kan inte göra nåt? Slutade med att vi skulle göra sånt som vi inte hade gjort klart så jag tog mig i kragen och gjorde uppgiften som var oinlämnad. Nu är det bara kemi-labbrapport x2, matte nationella och psykologiprov kvar innan jul, hoppas att det inte kommer upp mer.


Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0