"Jag vet ju att det här inte kan hända på riktigt - kan jag ha fått i mig droger?" - Tänker hon i drömmen.

Ligger i sängen men jag har faktiskt varit vaken rätt länge dock inget jag är speciellt stolt över, hade hellre sovit tills nu för det känns sådär. Jag har i alla fall hunnit vara duktig och göra köttbullar, alltså rullat, kryddat och stekt i ugn - riktiga köttbullar. Tyvärr så är det nåt konstigt med mammas biffar och köttbullar så jag tyckte typ inte om dom, men mamma och Oskar var nöjda.

Jag kan också meddela att det snö, snö hemskt mycket snö nu, närmare en decimeter skulle jag tro. Jättekul tänker ni att jag ska tänka och visst det hade det varit om inte det hade resulterat i zero med internet. Det var svårare än jag hade trott att vara utan internet hela gårdagskvällen och dagen idag, eller hela och hela men det kändes länge. Senare när vi ska till mormor och morfar så ska jag få köra i snöhalkan vilket kommer bli.. spännande.

Dessutom hade jag den sjukaste drömmen inatt och själva drömmen var rätt lång och relativt verklighetstrogen (det som inte var verklighetstroget kopplade jag samman med droger) men sen när jag vaknade hade det typ gått en halvtimme - wierd. Har alltsammans nerskrivet i telefonen så ni kan ju fråga ut mig om den om ni vill, den kommer inte göra sig lika bra i text tror jag. Innan jag vaknade hade jag också en dröm, men den var enbart hemsk - kan dra den i korthet: Konstig gympalektion på "nya höjder" med Björn, en klasskompis får en boll i huvet, tuppar av och i princip hänger sig själv. Ni kan fråga mer om denna också senare. Men ni kanske förstår att det känns lite speciellt att ha två konstiga drömmar med massa människor som jag känner (typ alla jag känner) på samma natt när jag i normala fall inte ens har drömmar.

Nu blir det snart duschen och sen iväg till mormor och morfar på "farsdagsmiddag" fast jaa, det är ju fel dag. Jag kanske inte behöver berätta att internettet helt plötsligt fungerade med tanke på att det här inlägget är skrivet nu?

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

VAR AJG MED I DRÖMMEN(ARNA??? =D=D=D

2009-11-07 @ 17:04:47
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0