Jag borde ha skrivit siffror på "röst-uppdateringen".

Nu är det i alla fall typ bättre beroende på hur man räknar, jag är nämligen fortfarande grymt hes och nu har hostan satt igång. Skulle vara sjukt komiskt om jag fick 2-3 månaders hostan igen (den som försvann för kanske en månad sen) och jag förstår inte vad som är så attraherande för virus i min kropp?
Dock kan jag fortfarande inte direkt svara på om jag är sjuk eller inte.. lite hes, hosta och ont i halsen men still - när är man sjuk? Jag har ju aldrig feber så då skulle man ju kunna påstå att jag aldrig är sjuk, fast jag är alltid förkyld så då kanske jag alltid är sjuk. Det är lite svårt det där men i alla fall när det gäller träningar och idrottslektioner är jag sällan sjuk, får man välja mellan sport och en idrottsuppg. är valet inte svårt, åtminstonde tycker inte jag det.

Kan sammanfatta med att det har varit en bra, helt okej vecka och nu hoppas vi på en bra helg!
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0