It's just a tree, T, R and two E's

Hejhej, behöver jag berätta att jag kom nån minut för sent till matten imorrse i alla fall..? Men det gjorde som ingenting, kom bara efter att dom andra hade gått till lektionen.

Äntligen är nyhetsanalyssatan klar och efter att den är redovisad kommer det nog kännas såå skönt, tänk när dom andra i klassen stressar upp sig för den åsså vet man att man är klar - underbart.
Gjorde den med Carro @ her place och dessutom käka vi lite onyttigheter. Nu funderar jag på att se en film eller nåt, möjligen checka tv:n. Ja just ja, jag måste sova också men det kan vi ta sen!

Tack för alla roliga kommentarer förresten, känns bra att veta att jag kan fortsätta med det jag håller på med. Speciellt tack till AnnaSara, din kommentar var superrolig! :D
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Nää, fattar inte! Jag har ju inte ens facebook och mamma är inte den som sitter mycket vid datorn direkt :S

2009-11-04 @ 14:01:46
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0