Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt, godmorgon, godmorgon i kör.

Det känns inte helt okej att hinna skriva ett blogginlägg innan man åker till skolan så därför ska jag nu förklara mig. Min väckare ringde vanlig tid imorrse (tio över sju) och efter måånga snoozningar så klev jag upp eftersom jag var tvungen att duscha. Enligt min beräkning hade jag då knappt 45min så jag duschar snabbt och börjar tänka på mitt schema. Jag skulle typ kolla om jag behövde min dator när det slår mig att det ju är TISDAG idag! Eller alltså, jag har kommit ihåg att det är tisdag men engelskalektionen var på samma tid som den skulle ha varit igår och jag hade helt glömt bort att vi inte börjar förrän tio över nio. Men istället för förskräckelse (jag sov väldigt dåligt och hade gott behövt en timma till) så blev jag lite glad, det kändes bra att för en gång inte stressa till skolan utan bara ta det chill och äta en god frukost.

   Dock kan jag tänka mig att jag kommer komma till skolan och få höra att man skulle ha varit där vanlig tid eftersom det är lite speciellt efter olyckan. Men men det får framtiden utvisa för nu ska jag borsta tänderna och sen cykla iväg till skolan med elins cykel.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0