Första advent.

Det här är troligen första gången som jag sitter i stan på första advent, resten av familjen är i Skellefteå och ser på hockey. Jag hade kunnat åka dit men att ta en buss klockan tio för att se på Oskars knattematch kändes inte riktigt värt. Förhoppningsvis får jag med mig nån ner på stan idag eller i afton, jag har hört att det ska vara rätt mysigt där nere vid första advent.
Skyltsöndagen i Ånäset som jag i princip säkert har besökt i alla mina 17 år skippas också idag men jag tror inte att jag missar så mycket direkt. Den var bättre när det var dom i våran ålder som sålde fika, godis och kransar än nu - om ni förstår vad jag menar, tomten i kåtan känns inte heller lika tilldragande. Jag tror att det som uppskattas mest i Ånäset kan vara grillringarna med gratis korv
--> värme, mat och gratis i samma mening är väldigt uppskattat en kall novemberdag.

 

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack :D D är typ den enda som vågar kommentera :/

2009-11-30 @ 10:22:46
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0