Lite nostalgi sådär.

Sitter i Fridas soffa och chillar, skulle hjälpa henne med lite matte men tycker hon verkar fixa det galant! Eftersom jag är för lat för mitt eget bästa så kommer jag med all säkerhet sova här fast jag inte måste vilket möjligtvis medför att det blir en lektion på draggen imorrn innan kemin. Har nämligen egentligen en kort sovmorgon imorrn, för er som inte går i min klass. På kemilektionen väntas förresten massa fika - igen och jag medger skamset att jag typ är less på fikat nu. Pysseldagar hit och fikadagar dit, gemenskap och socker och blä. Förlåt. Nu borde jag kanske lägga till vilken underbart mysig klass vi har som orkar dra ihop massa sånt här men det känns inte riktigt ok att vi har ett matteprov på måndag som vi hade kunnat slippa. Kul att alla är så jätteduktiga och ambitiösa, verkligen jättekul men jag kommer i alla fall inte orka ta det här provet så himla seriöst.

Eftersom jag inte har min dator här utan sitter på Fridans så ska jag leta fram nån smaskig bild nu, troligen blire nå old times från skogen.



Skolavslutningen i nian, fråga inte vad som hände med ögonbrynen och jag har ingen aning om varför jag och Frida har samma konstiga min på munnen. (Om den här bilden känns taskig Frida så kan jag påminna dig om våldtäckten på min bilddagbok - allt är nog ok mellan oss.)



Helt random skrev dom här tre tjejerna plus en till, till en random kille i grön tuppkam den här kvällen i april, senare skulle killen dock visa sig bli mer och mer orandom.



Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså Caroline du satte huvuet på spiken. Jag är typ också less på fika hit fika dit men iofs är jag less på allt. urs för november

2009-11-26 @ 22:16:32
Postat av: s

Nej, vad säger jag ens. jag älskar ju fika. särskilt eftersom man alltid är så hungrig. nä fika äger. fast på något sätt less ändå. hm, jag är knäpp i huvudet.

2009-11-26 @ 22:18:23
Postat av: du vet vem :A

hahah, jag tänkte skriva "INTE OKEJ" meen!

2009-11-27 @ 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0