Det var två snickare och en såg, hur många var blinda?

Kommentera vad det första ni tänkte på var! Tog frågan från kusin Elinns blogg och den visade sig faktiskt vara klurigare än jag först hade trott när jag frågade några random utvalda på msn. Självklart kom förklaringar och sånt efteråt men det här är första orden av offren efter att frågan blivit ställd:

Det var två snickare och en såg, hur många var blinda?

-          Ingen var blind

 

Det var två snickare och en såg, hur många var blinda?

-          haha vah xP

 

Det var två snickare och en såg, hur många var blinda?

-          hahahahahahhahahahaha

-          jag vet inte :D

-          jag vet itne vad du menar :(

 

Det var två snickare och en såg, hur många var blinda?

-          jag skulle säga ingen

 

Det var två snickare och en såg, hur många var blinda?

-          jag hajar inte

 

Självklart är inlägget sjukt objektivt men jag har inte ändrat eller lagt till något utan det är som sagt första orden som ploppade upp hos dom.

 

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: elin

JAG FATTADE FAKTISKT!

2009-11-23 @ 15:19:21
URL: http://elkaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahaha jaha nu fattar jag (efter att ha läst igneom frågan x antal gånger!)

2009-11-23 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0