Det är svårt att hitta en rubrik när man inte riktigt vet vad det är för något.

Idag slutade vi klockan ett eftersom elevrådet bara hade någon temadag som jag, Carro och typ alla andra inte orkade. Vi gick till badhuset och tränade ett bra tag och efter en lång seg dusch och påklädning med diverse tillfixning så gick vi ner på stan för att se New Moon. Vi åt en god taco-tallrik på Starz i up2, köpte godis och såg bio för glatta livet. Det var riktigt längesen faktiskt, både bio och en ensamkväll med Carrogumman, väl behövligt för oss båda tror jag.



You're really something but I almost wish you would turn into nothing
- anything but this.
Mina tankar vandrar iväg, dom är inte där dom ska och fokuserar inte på det jag vill.
Jag önskar att det gick sätta ord på det, det här går inte ens sätta ord på.
Är det bara så enkelt att jag inte kan tillåta mig att behöva någon?
Jag vägrar tro att jag är beroende av någon.
Lär mig att lura mina tankar, led dem på villovägar.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0