Dagens fråga!

Hejsan, jag ligger i sängen och lyssnar på gröten som "poppar" i mikron. A juste kanske dags att ta ut den då, wait.

Sådärja, nu ligger jag i sängen med en tallrik risgrynsgröt bredvid mig - mycket bättre.

Jag är en sån som bara sätter mig med ett tomt fönster och skriver mitt inlägg, jag vet inte vad jag ska skriva förrän hälsningsfrasen står i rutan så allt blir lite at the moment. Frågan är om det är bra eller dåligt? Det finns så många som skriver långa fina inlägg där dom förklarar sin dag med en lite rolig knorr så att allt känns underhållande.

På höstlovet hände det underhållande saker för mig med men 1) dom blir liksom inte lika roliga på papper och 2) jag vet inte om jag vill berätta dom.
    Hemliga personer hit och dit är sjuukt mysigt och underbart men jag har inga hemliga personer, eller om jag skulle ha en så skulle den bli ohemlig direkt den läste. Det är jag lite rädd för om jag ska vara ärlig.

En annan grej som jag varken gör på prov eller blogginlägg är att läsa igenom det innan det publiceras, det är nog helt enkelt ett mått på min lathet.

Så en dagens fråga: Är spontanitet roligt och bra, eller typ mest drygt? Vill ni ha ett uttänkt inlägg eller bara det som kommer direkt ur mina fingrar när jag skriver?

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Fridan

jag är rädd att om det ska vara väl uttänkt inlägg så blire ganska sällan ;) så.. det är bra som det är! ;) mehehe

2009-11-02 @ 13:56:49
Postat av: elin.

jag tycker du kan spontan-skriva från hjärtat till störta delen :) men kanske ett väl genomtänkt inlägg lite då och då! När du väl har något viktigt att skriva om.

2009-11-02 @ 14:34:57
URL: http://elkaa.blogg.se/
Postat av: annsi

C! Nu ska du få ett tips från en riktig icke-veteran/okunnig och förhållandevis ointresserad bloggerska: I det stora hela gillar jag spontanitet, alltså rent allmänt. Det är kul med lite "överraskningar"! Exempelvis så är spontancykla bland det bästa jag vet, bara sätta och si trampa iväg och se vart man hamnar. Jag antar att det jag vill säga är.. (eh, vad vill jag säga?) kör på spontanitet till 87%. Man orkar ju ändå inte köra genomtänkt mer än till max 13%! (Om ens det, jag har levt ett 17-årigt liv utan att tänka någe vidare på ngt alls, och se ara hur bra det har gått för mig... EHE...)

Och förresten, (sista grejen nu innan denna värdelösa kommentaren nått sitt slut!) Du är skitsnygg i din nya frippa,en riktig pingla!! puss!(Nu, äntligen slut på pladdret!)

2009-11-02 @ 17:53:44
URL: http://annasarapersson.blogg.se/
Postat av: Lana

Spontanitet - straight from the heart, smulan!

2009-11-02 @ 19:42:47
URL: http://labran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0