Chills med the Fridz.

Ligger hemma hos Frida och cillar innan dödens kemi kommer att knacka på min dörr. Inget att skryta om till skillnad från att jag inte har en enda lektion imorrn! Skulle egentligen vara ambassadör men eftersom AnnaSara troligen är den raraste människan i världen så skulle hon köra istället för mig och Carro. Flurkis-bussarna är nämligen så fucked up så att hon var tvungen att vara på skolan halv elva trots att vi "börjar" vid halv tre. Fast det är ingen lektion vi har utan utan vi ska få se musik- och danstreornas ska sceniska projekt - kommer bli awesome tror jag!

Kvällens planer blir nog som sagt kemiplugg hos Frida som kommer resultera i att jag inte orkar gå hem, alltså att jag sover här. Ska dra med henne på föreställningen imorrn också så det blir nice, måste verkligen läsa lite kemi imorgon"bitti" men vi får väl se hur det går med det...

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0