Bara för att jag inte orkar egentligen.

25 frågor om dig själv.
Röker du ? njä
Snusar du ? nepp
Skolkar du ? inte ofta
Gör du frukosten själv ? japp
Har du suttit i rätten ? nope
Har du slagit ner någon ? tyvärr inte
Har du pussat någon av samma kön ? ja
Har du varit på strippklubb ? nä
Vad gör du när du blöder näsblod ? har bara gjort det en gång
När grät du senast ? precis en vecka sen
Vem kan du prata om allt med ? ingen om allt men oftast någon
Har du solglasögon ? ja men använder inte
Skriv en mening på engelska ? I will remember you
Vem pussade du senast ? lets keep it a secret
vem kramade du senast ? Cecilia!
Vad är din högsta önskan just nu ? har ingen, sorgligt men sant
Vad heter den hårspray du använder ? äger ingen
Vem gillar du ? man gillar väl många
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? "det svarta hotet"
Har du string på dig just nu ? sorry
Känner du någon som heter Niklas ? jaa, alldeles för många faktiskt
Har du bärbar data ? yes
Är du blyg ? nja jag tror inte det, sådär
Vad tänker du på just nu ? ovanligt lite

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar ? oj, spelar inte så stor roll, fast jag faktiskt blivit Avskräckt av ett par ben en gång..
Bruna,blå eller gröna ögon ? grön-blåa kanske, beror ju på vad han har!
Långt eller kort hår ? inte hästsvans
Lång eller kort ? längre än 1,75
Charmig eller rolig ? dom går ihop
Röker eller snusar ? kanske snus
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? typ om de verkar lätta att umgås med kanske
Hur stor betydelse har kläderna ? hela och rena kan ju vara skönt men vem bryr sig
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? GILLAR!? jag är inte kär
Gillar någon annan dig just nu ? kanske, men inte den som ni tror

HAR DU
blivit kysst ? jepp
stått på scen ? jojjamensan
varit med om en bilolycka ? tror typ inte det
klättrat på berg ? självklart, dock inte så höga

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? kallt så man kan mysa
Blått eller rött ? rött
Regn eller snö ? snö självfallet
Ull eller bomull ? är det inte ull som sticks? - bomull
Rosor eller tusensköna ? rosor är röda
Vår eller höst ? sprolla roll
Historia eller vetenskap ? beror på den som lär ut
Matte eller engelska ? matte är roligare men engelska är chill

ÖVRIGT
Svär du för mycket ? kan jag inte påstå
Vilken låt lyssnar du på just nu ? It Only Hurts tydligen, nåns bloggmusik
Hur ser ditt skrivbord ut(till datorn) ? mjuk med ett lakan över
Hur är vädret just nu ? halvkallt och snöigt
Vart skulle du vilja åka ? jag vet inte..
Vill du ha barn ? inte atm men ja
Isf vad skulle dom heta ? Emerensia! haha nä jag vet inte

SENASTE SOM DU
träffade ? pappa
pratade i telefon med ? Andreas
sov tillsammans med ? FRIDA!!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: elin.

jag läste alla :D men.. jag måste bara kommentera; Hur ser ditt skrivbord ut(till datorn) ? mjuk med ett lakan över

jag tror de menar Skrivbordet PÅ datorn. Du vet stället där man har alla genvägar och en fin liten bakgrundsbild :)

2009-11-15 @ 22:02:22
URL: http://elkaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV; haha fint att du spottade det elin, du kan ha rätt (A) där har jag en bild gjord av två bilder på varandra som är lite ljusblå och vintrig :D

2009-11-15 @ 22:17:06
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0