"Är det hemmagjorda köttbullar? MEH! Orkar du inte gå till affärn?" - anonym kusin.

Nu sitter jag här ännu en tisdag i älsklingsfåtöljen och hinner med att skriva ett blogginlägg.

Anledningen:
Jag går upp tidigt för att hinna duscha men kommer ihåg att jag och Carro ska träna så då tar vi det senare idag. Eftersom det ändå är rätt skönt att hinna ta det lugnt på morgonen så bestämmer jag mig för att gå upp i alla fall, något jag inte brukar lyckas med annars. Efter att jag plockat in tvätten, packat träningsväskan, tvättat av mig, sminkat mig, klätt mig och ätit frukost kommer jag på att det är Tisdag idag. Som vanligt på varje tisdag börjar Ar2N 9.10 och inte 8.25, jag bor fem minuters cykelväg från skolan så jag var klar ca en timma innan avgång - TOPPEN.

Dagens mål: Att fakitkst komma i tid till skolan nu när jag har varit färdigt i knappt en halvtimma, i tid innebär väl att lämna hemmet strax före nio - håll tummarna!

Dagens maträtt: Hemmagjorda köttbullar made by moi för cirkus tre helger sen, jag tyckte typ inte att dom var så goda men resten av familjen åt för glatta livet. Mamma fick stå för själva blandningen så kryddade jag, kladdade ut dom till bollar och stekte dom i ugnen med lite gosaker.















Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Lana

Fy vad jag blev hungrig av att kika på den här kategorin! Ska nog inte göra det igen :) haha

2010-04-26 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0