18-taggars-tagg!

Har träningsvärk i hela kroppen, speciellt i armbågsvecken och det man skulle kunna kalla biceps. Älskar sånna gympalektioner när man inte märker att man tränar utan bara kör på, t ex så hjulade jag i princip en hel lektionen. Dock förjäves eftersom jag fortfarande inte ens är nära att klara av det, det blir väl att träna sate i sommar kanske.

Ikväll blire PARTY och jag är mer taggad än jag vet inte vad! Längesen jag kände mig såhär sugen på att röjja och det är en härlig känsla!

Till Sanna:
Jag förstår varför du lever på taggen, när den väl kommer är det så fruktansvärt underbart!

Natten spenderades på Fridas soffa och jag fick inte jättemycket sömn så jag funderar på att ta en snabb nap innan det blir middag at Carros place, men det är annat som ska göras också, typ diska. JIPPIE!

Jag känner inte för att bomba matbild nu, har inte ätit någon maträtt idag heller så det känns passande att bara låta bli (jag är inte onormal utan äter bara skollunch på Vildmannen, då blir det så ibland).

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0