1,4-dietyl-2-metyl-2,5-dekandiol.. Nä.

Som väntat så blev det inte speciellt mycket kemiplugg men jag är faktiskt inte så orolig, även om inte mina andra klasskamrater tar Sannas ord som något gott så gör jag det. Tack Sanna, du kan ha räddat resten av den här halvan (tills provet ligger framför mina ögon och jag inte vet vad jag ska skriva möjligen).

Hur som haver så är klockan mycket och jag vet inte riktigt vad jag gör vaken eftersom jag har tänkt ta mig upp klockan tio imorrn, kemi you know. Då blire troligtvis också lunch on the dragg med Fridolinen som jag för övrigt har haft en kanoners bra kväll med, piggelinen var nog också en stor del i den goda stämningen!

Nån gång ska jag väl sova, så godnatt allihopen.
Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0