Turken är förlåten.

Jag och Carro ska fixa mat från maccedonken, turken i kassan är helt efterbliven och fuckar upp det totalt för sig själv och den andra kön, framförallt för kändes det som. Lite i chocktillstånd är jag nog redo idag efter kvällens händelse att säga att jag förlåter honom. Helt galet I know, men ni kommer fatta.

Vi står sex tjejer inne på McDonalds och de flesta börjar skratta, det visar sig att mannen i kassan hade krystat ur sig att marängsvissen var äcklig när han hörde att folk funderade på att ta den. Väl framme i kassan ångrar han sig och säger att den är jättegod; "vill ni ha ett smakprov?"
   Självklart vill vi det och vi får en liten bägare med glass, maräng, chokladsås och marsmallows, nåt av det smakade lite banan. Jag vet inte om den var jättegod men det var ju gratis! haha. 
  
Linn får sin McFlurry men den är inte omrörd, hon vågar inte be om att få den så heller så Carro går fram och säger typ; "kan du röra om den?" i ganska bestämd ton. Han säger att maskinen är trasig men börjar gräva i glassen med skeden innan han ger tillbaka den och säger nåt i stil med; "rör den själv, det kommer ändå smaka bajs".
   Det sista med bajset tror jag bara att det var Hanna som hörde för alla gick och satte sig men hon hade inte betalat så hon stod kvar vid kassan halvt ihopböjd i fniss. 
  
Turken ger henne sin glass och frågar mig om inte jag ska en; "jag har ju redan gjort i ordning två till". Jag säger nej men han går iväg till glassmaskinen, fyller bägaren och ställer den på bänken. Skumt tittar jag på honom och han skjuter fram den mot mig. "Får jag den?" var jag tvungen att fråga men han schyyy;ade bara tillbaka. Glatt tog jag glassen och fnissade vidare till dom andra. Kan också tillägga att det inte var någon liten "glass med topping" utan en stor McFlurrybägare med alla marängsviss ingredienser PLUS daimströssel!

Haha tack vare honom har turkar fått liiite större förtroende hos mig men då tror jag inte heller att han var en riktig turk, han var nåt annat konstigt!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser inte vad du skriver på dina inlägg, förliten text :(

2009-05-25 @ 22:20:59
Postat av: Caroline

Fast jag tycker att det är lättare att läsa om man använder explorer än firefox, med firefox är det som att texten blir fet

2009-05-25 @ 23:04:08
Postat av: Anonym

Förlåt aldrig en turk

2009-05-26 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0