Tuggumiat ner sängen.

Brännbollsyran fortsätter idag klockan halv tolv på plan 32 eftersom klasslaget "Operation Vasaplan" på nåt sjukt sätt tog sig vidare. Borde fara dit men jag har sovit kanske tre timmar (av okänd orsak hihi) inatt och jag tror att jag svimmade på en stol. Eller jag vet att jag svimmade, märkte det när jag vaknade och allt snurrade runt. Nu är frågan om jag ska pallra mitt arsle till ängarna för att se mitt team eller om jag typ ska, åka hem.
   Kanske käka smörgåstårta hos mormor imorrn istället? Det skulle vara roligt att veta när Dennis kommer hem också kanske, för att veta vilket beslut det blir.. Ett sms it is! Fast jag orkar inte skriva det riiiiktigt än.
   Hur som haver så måste jag bestämma om yran, jag ska ju ändå inte spela och lite luft borde kanske göra mig gott. Jag får väl knapra ipren, inget mer med det.
   Justefan! Måste på affärn också, aja det hinns säkert. Hur lång tid tar det att cykla till mariehem? - Märks väl (om jag far) :)

Ska nog berätta om gårdagen sen också, men jag orkar verkligen inte nu.
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0