Tre blinkande oranga msn-rutor.

Imorrn är det helg, sjuukt efterlängtad. Helt galet vad tiden går fort nu och jag som kanske inte reagerar normalt blir typ lugnare och lugnare vad gäller skolarbetet. Sovmorgon, prov och en kemilektion.. Sen äre banne mig bara roliga saker på g. Det här kommer bli en toppenhelg, jag hoppas det, jag känner det på mig. Om det inte blir det så kommer jag kanske bli besviken faktiskt. 

Vi har ju "Operation Vasaplan" på yran och jag hoppas att dom kommer äga sönder, jag måste nog dit och hejja! 
Det blev inte alls mycket av sovandet inatt, jag somnade och vaknade självmant strax före sex - pigg efter ca tre timmars sömn. Galet och omoget dåligt. Så ikväll måste jag sova, kan längta efter morgondagen och natten med älsklingscarro! Det var så himla längesen att jag var tvungen att bjuda in mig själv - men det vare värt!     

Godnatt nu snart :*

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Du är ju ung fortfarande, då behöver man inte sova!

2009-06-01 @ 19:16:03
URL: http://marschpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0