Tidigare ikväll.

På något sätt kände jag mig lite ägd.

Jag ligger på kökssoffan och något biter/sticker/gör illa mig på magen, jaa jag hade tröja alltså under den. Halvt chockad och gnölande ställer jag mig upp och börjar skaka på tröjan. Lite röda fläckar kommer på magen och bredvid när jag har ont svider det också. Efter ett tag bildas en liten vit svullnad med en röd prick i, det är ett faktum att jag har blivit biten - under tröjan - inomhus..

Till råga på allt så fanns ingen bov, inget kryp,  ingen geting.
Sticket hade alltså appearat från ingenstans!

Typ en timme senare frågar pappa vad katten kollar på vid soffan. Jag går och kollar och självklart är det getingjäveln!

Så nu har jag dödat den jävla getingjäveln med två ihoprullade tidningar, bild kommer + att jag ska börja använda uttrycket "jävla getingjävel" som synonym för kärring.

Hade över 37 grader i temp vilket är minst en grad över mitt normala så ikväll måste jag sova.

Pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: klara

På grund av att han inte säger ngt :P

2009-05-22 @ 10:16:36
URL: http://lkara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0