Maj15.

SItter ensam hemma i lägenheten nu, helt sjukt skönt faktiskt! Funderar på att inte ta bussen förrän 25 över fem och bara vara själv en stund. Den andra går tio över fyra och med mitt tempo idag lär jag ju inte hinna med den iaf. Jag svettas som en gris och miraklet skedde imorrse när jag vaknade och frös, men nu har den sköna känslan alltså gått över och det är bara asvarmt. Får lust att klä av mig och springa omkring i bikini eller nåt, vet dock inte om det skulle uppskattas av grannarna så jag låter bli.

Det har varit en grymt jobbig vecka även om jag kanske inte har gjort så mycket egentligen, jag har hur som helst varit helt utmattad på kvällarna och nää... det betyder inte att jag har lagt mig ovanligt tidigt - tyvärr. Jag tror att jag har varit lite småsjuk och hoppas bara med hela mitt hjärta att jag inte behöver bli sängliggandes. Vi hade labbprov idag vilket kunde ha gått bättre men det känns ändå som att det som hände var utom min makt. Har också snackat med våran lärare om mitt betyg och det verkar kanske som att jag har chans att inte behöva sänka mig. På måndag är det engelska nationella, pratdelen och på onsdag ska biologin in. Jaa just ja, precis den stora avslutande kursuppsatsen som jag knappt har börjat med. Känns inte toppen kan jag lova, ljuset kommer väl i att jag inte börjar förrän kvart i ett på onsdag och att vi har konsert på kvällen, KOM OCH TITTA DET ÄR GRATIS!

Hade kanske tänkt lista skolarbetet som är kvar men jag vill varken göra er deprimerade eller visa hur mycket jag ligger efter, så vi spar på det. Hur som helst så är det sjukt lite kvar av skollovet. Hoppas att någon orkar läsa fastän jag har nån konstig trend som gör att inläggen blir aslånga!

Sen har vi ju det där... Jag tror att jag följer brudarnas råd och skiter i grabbarnas faktiskt, känns lite granna som att det inte är jag som behöver höra deras utan den andra parten. Haha jag är dock väldigt tacksam över råden. Vi får se hur det blir med det där och snart är det ju kulturnatta! TAGGA :)

Har totalt tappat rubrikfantasin btw, så dagens datum får duga (hoppas att jag inte härmar Klara)
Ärta peacehjärna :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0