Maj13

Hej hej hej!
Glömde ju en rätt viktig punkt på gårdagens lista över dagen så här kommer den:

  • En av världens superbästaste kusiner fyller 23 år, hoppas att du fick en bra dag och att tårtorna smakade! Jag önskade att jag hade kunnat komma men det känns som att det är så mycket man ska hinna med nu.. Våren...

Att njuta av sovmorgonen imorrse fungerade väl sådär med tanke på att jag säkert vaknade klockan sju, kan någon lära mig att sova? Sen så ringde Mickan klockan åtta, då var jag visserligen halv-vaken men det tog ett bra tag innan jag fattade vem det faktiskt var jag pratade med.  Undrar vad som skulle stå om jag skrev en dagens lista..? Lets try it:


•·   Aschill sovmorgon (med nyponsoppa) som förövrigt snart är slut

•·   Får tillbaka kemiprovet - hoppas det gick bra!

•·   Citronkyckling på vildmannen

•·   Dryg biologi

•·   Musik! Repar jävel nu inför konserten den 20:e, dit kan ni ju komma

•·   Sen så ska det komma några och kolla på lägenheten som förövrigt är städad och asfin!


Nu MÅSTE jag göra mig iordning eftersom jag inte längre har en cykelnyckel!


Vi ses! :)

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tack :) Vilken tid är konserten?? Skulle va kul o se!

2009-05-14 @ 08:34:37
URL: http://marschpannkaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0