Laughing at clouds.

Hade rep utan lärare på musiken idag, gick faktiskt ganska bra! Men jag blir irriterad på att man kan sjunga sisådär först och sen när det inte gäller så låter det helt plötsligt awesome.. Det går ju träna upp sin röst och det märks. Nu när vi är inne på sångstadiet så måste väl alla gratta Sanna idag! Hon var och träffade idoljuryn igår men tyvärr så spelade nerverna henne ett spratt. Det coola är att dom faktiskt verkar vara som man ser på tv. De var hårdare än jag nog hade trott även om dom inte sa så mycket rent elakt egentligen, men då känns det ju också lite som att det var vår lilla Sandra. Haha som att dom borde ha varit lite extra snälla med henne !

Dessutom nu när jag skrev rubriken så började jag tänka på att vädret är askonstigt! Eller ja, okej då.. höll på att skriva aprilväder och det är ju nästan sant, hoppas bara att solen tar över och sommaren kommer. Fast den får inte komma för snabbt - för då kommer inte jag hinna med allt jag ska göra.

P.S att ligga på en fotbollsplan i solen i timmar äger - ni borde testa, fast helst inte ensamma :) D.S

Pusshej, nu ska jag se Janne Långben the movie! :D


Kommentarer
Postat av: sandra

åhhh guman så himla fennt av dig :D dumma nerver men sprolla, sånt som händer!

2009-05-07 @ 10:16:07
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0