It's a summertime.

Sitter i sängen i en ganska oskön ställning med fötterna uppdragna och datorn på "knät", tur att man har en bärbar dator, eller jaa tur och tur? Men jag skulle absolut inte orka sitta på en stol i hundra år och roa mig vid datorn, finns inte på kartan faktiskt.
   Försökte vara duktig och göra fysikrapporten men nu när jag har rättat dom enkla bitarna så orkar jag verkligen inte ta itu med dom där man måste tänka, de s.k. mvg-uppgifterna I guess.

Det som är mest jobbigt nu är att mina kinder hettar så där oroligt igen, likadant som dom gjorde typ förra tisdagen. De hettar och det bränner under ögonen, jag intalar mig själv att det bara är trötthet - vi har ju konsert imorrn! Och på tal om det så övade jag Singin' in the rain på singit idag, gick faktiskt sjukt bra och nu känner jag mig tryggare tills imorrn. Bara vad jag ska ha för outfit som fattas alltså..

Har också kommit på att när våren kommer så tar den med sig "kärleksdoktorerna", haha alla snackar med någon antingen om sina kärleksbekymmer/-förhoppningar eller med någon annan om deras. Sjukt roligt faktiskt när man blir frågad av personer som man inte trodde skulle öppna upp sig för en.

Nu orkar jag inte skriva mer för det låter ett läskigt ljud när jag klickar på en knapp på tangentbordet, kanske har datorns kontakt med marken efter skolan något med det att göra. Dessutom är det nu mera en bit av hörnet på locket som är borta, jag joinar My's dator!

Åh! det var ju alldeles alldeles nyss som jag lade ut bilder men massa snö! Snart är sommaren här och jag längtar :)

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0