Feberyra och illamående.

Det här måste vara den värsta nattem i hela mitt liv.
Klockan är 03.54 och jag sitter på det kalla, hårda toalettgolvet och kan i princip inte göra någontiing.
Så fort jag rör en endaste lite lem, som att tippa huvudet framåt för att se tangentbordet gör det ont och jag mår illa.
Jag mår så fruktansvärt illa så jag kan inte gå, dessutom är det asvarmt och där jag sitter är det kallaste stället i huset. Jag gäspar hela tiden men kan inte sova, har klämt i mig en ibuprofen men den verkar inte hjäpla.

Jag orkar  inte skriva mer nu, be för mig.

Puss



Tilllägg klockan 04.04: Plötsligt känns det sjukt mycket bättre, ni kan nog alla kanske räkna ut varför. Det bränner iaf i min hals nu och jag brukar inte tycka synd om mig själv men nu är det nära!
Eller det kanske var närmre för tio minuter sen egentligen.

Men hur ska det bli med konserten?
Fuckfuckfuck, jag är ju Aldrig sjuk! (nu går det inte ens att förneka att det är så situationen ligger till)..


Måste typ försöka sova nu tror jag...Pusshej :*






Kommentarer
Postat av: Sentine

Hoppas att du blir frisk snart!

2009-05-20 @ 04:04:11
URL: http://sentine.blogg.se/
Postat av: Alexadra

Bakis?? ;)

2009-05-20 @ 10:25:41
URL: http://lillsongarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0