En hare, tre svanar och en skrikande moped.

Varför verkar det som att kroppen ska ta ett steg emot så fort hjärnan har bestämt vad den verkligen vill. Till och med i drömmen som jag nyss drömde var det så, jag minns dock inte orden men bara att; "jaa, även kroppen satte emot" - det är nog ingen idé ungefär.

Just nu syftar jag väl främst på två saker, det faktum att min hals smärtar och vi har konser på onsdag men även det faktum att mannen bakom min födelse i princip har tvingat hem mig till skogen över helgen. Jag brukar inte ha något emot skogen, men när ringer någon från staden en fredagkväll och helt enkelt verkar ha det liite roligare...
Det skulle inte vara helt fel att vara där och träffa dom/den man faktiskt vill träffa en lördagkväll.
   Men hej, det är väl bara att bita i det sura äpplet och försöka vara duktig istället, kanske är det mest eran lost det vet ju inte jag som är van att åka hem.

Anledningen till att datorn har åkt upp klockan 09.51 var till en början biologihelvetet, men sen läste jag en jättemysig blogg som jag skulle läsa igår men inte orkade. Helt plötsligt fanns det uppe explorer-sidor med diverse fina rubriker som Apberget, blogg.se osv.
   Nä, måste faktiskt ta tag med biologin på riktigt men jag kanske går ut och gör det, från mitt fönster ser det ut att vara asfint väder. Fast å andra sidan gick solen i moln precis just nu! Det finns en övre makt som vill mig något ont, det fick jag ju förklarat för mig på labbprovet.
Bara inte allt är dömt att misslyckas.

Ha en bra dag!
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0