Ddddddu..

Biologi klockan 15.30, det var planen. Självklart sprack den när jag kollade på klockan 15.29 och kom på att jag ville skriva ett inlägg. Skulle kunna ägna ett A4;a åt att klaga på vår lärare men jag tror att Frida får ta den smällen muntligt istället. Känns typ som att jag fick henne att gråta, skumt speciellt med tanken på att jag log som ett fån. Inte mitt fel, det har bara blivit så - det är så!
   Jag tror att jag utan min egentliga vetskap alltid tänker att det är så, det är så det är. Allt händer av en anledning på nåt sätt och trots allt som skulle kunna gå att ändra skulle jag inte vilja leva i någon annans än min egen värld idag (möjligen någon som har snäppet mindre skolarbete att göra).

Livet leker och jag är leksugen, men det får bli efter biologin :)

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0