D (B) - Dagen

Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där.
Vi ser ju inga stjärnor där intet mörker är.
I ljusa irisringen du bär en mörk pupill.
Ty mörkt är allt som ljuset med bävan längtar till.
Var inte rädd för mörkret ty ljuset vilar där.
Var inte rädd för mörkret, som ljusets hjärta bär.

Jag tror att den här är till dig Klara, ibland behöver man mörkret för att se det ljusa. Kanske är den mest till mig själv, mörkret är jättemysigt och vem vet vad som kan hända när det är mörkt! :] hihi
Sköng förresten den psalmen på konfan! Rätt fin faktiskt :)

  • Idag hade vi nationella matte B, det var svårare än jag hade trott men nu känns det helt sjukt bra att ha det gjort! Trodde aldrig att jag skulle sitta i nästan fyra timmar med ett prov, men det var inte lika jobbigt heller som jag hade trott. Låter kanske skumt men tiden gick rätt snabbt fast det var svårt.
  • Sen så var jag, Klara, Alexander och Joakim på stan vilket var asnice! Käkade glass, fotade lite diverse tröjor (ni fattar nog vad jag menar annars kan ni ju fråga) och strosade allmänt omkring. Pojkarna skulle tillbaka till sin språklektion.
  • Fick lite private time med Klaris, det var jättetrevligt att bara snacka lite smått - länge sen sist.
  • Kom hem och har haft ett underhållande, lärorikt och mysigt samtal med Niklas, haha. Jag ska försöka bättra mig!
  • Nu är jag allmänt trött och satsar kanske på feber eller nåt.. om det inte var så att jag aldrig har feber.
  • Måste plocka upp lite från golvet eftersom Frida har lovat att dammsuga rummet, thank god! :D (jag dammsugade och skurade resten igår)
  • Måste få iväg det där jäkla pmset för att visa att jag KAN! haha
  • Tjugo i sex kommer Evelina och plockar upp mig och då blir det fotbollsträning, hoppas för allt i världen att det blir roligt!
  • Sist men inte minst ska jag sova en låååång natt och njuta av den extra långa sovmorgonen imorrn. Om det känns bra kanske jag försover mig från elvatiden på torsdag också?

Fin fin lista på dagen,

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: klara

en väldigt fin dag var de idag :) mysig att prata med dig också gumman! :D

2009-05-12 @ 16:13:36
URL: http://lkara.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Och min kusin fyller år!! Fast de kom du ju ihåg ändå :)

2009-05-13 @ 09:14:34
URL: http://marschpannkaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0