Bon appetit.

Hallellåja!

Jag har funderat över om man borde förklara varje rubrik till inläggen, kanske speciellt eftersom mina rubriker har en tendens att vara sjuukt random! Ta tex inlägget Big yellow (röd) taxi, hur tusan ska någon annan än jag veta vad det betyder. Den rubriken kom ifrån låten jag lyssnade på för tillfället - Big yellow taxi, och det faktum att granis cykel, som skjutsade mig till stan, var röd. Dagens rubrik däremot är helt ocool och kommer enbart från pizzakartongen bredvid mig.

För visst måste ni bloggare erkänna, att bakom varje rubrik finns det en tanke. Ungefär som namnet på en tavla eller undertexten på msn, de orden är totalt mellan raderna och även om man ibland önskade att folk fattade så är det nog inte ofta så. Ibland är det självklart tvärtom! Man skriver ett par initsialer på sitt ex som rubrik och tror inte att nån ska koppla - in your dreams. Nä, hela rubriken kan vara ett inlägg i sig! Det ser ni ju här fastän rubriken bara var en ocool slogan från pizzakartongen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0