Av med kläderna!

Sitter på matten och går igenom till NP på tisdag, det är så sjukt mycket som ska med och tyvärr så har jag inte varit speciellt aktiv på lektionerna. Men men, delproven har gått bra så det ska nog lösa sig! Har värsta ordlistan nu som det bara är att checka av.
Annars är allt bra och livet leker, snart kommer sommaren och för första gången känner jag på riktigt hur härlig våren är. Fåglarna kvittrar och snart blir det till att måla huset, tro mig när jag säger att ni kommer att märka när det är målat. Jag har en tendens att måla mig själv lika mycket som huset, haha.

När det gäller skolan så vet jag inte om det är mycket eller lite som ska göras, det är bra att man har koll.. Men jag är i alla fall inte stressad. Jag kommer inte ens på nåt ämne som vi har kvar att göra prov i, förutom NP ofc. Istället har vi massa inlämningsuppgifter som ska skrivas, räknas och lämnas in - inte min starka grej med tanke på hur dålig jag är på att plugga. Kanske väljer jag att göra ett prov i biologi iaf, för att slippa en uppgift.

Sommar sommar !
Dessutom blev jag asglad när jag snackade med min pappa, den gubben är inte dum och han kan man prata med när som helst om vad som helst. Även om han inte är en jättejättebra lyssnare så fattar han och är jäkligt smart!

NU måste jag ta tag i matten på riktigt, försöka iaf.. Satan vad långt inlägget blev nu igen!

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0